Jeugdwedstrijd 20 mei 2015

Donderdag, 21 mei 2015

In het Valleikanaal – De Grift- vond woensdagavond 20 mei 2015 de 2e jeugdwedstrijd plaats.

Deze keer visten er 5 meisjes en 18 jongens in competitieverband. Gezellige en gemotiveerde vissers in spé. De winnaar bij de meisjes was Aukje van de Peppel en bij de jongens Sander Elbers. Het was een droge zonnige avond, maar door de stevige wind raakten veel tuigjes in de knoop. De vrijwilligers van De Voorn hebben hierdoor een welbestede avond gehad. De vissen lieten het een beetje afweten. Schapen waren er wel genoeg, het was een kleine kudde schapen van Grebbeveld Schapen &zo, nieuwsgierig en zeer aaibaar.
Deze wedstrijd kon worden georganiseerd mede dank zij de gastvrijheid van Zideris en de bijdrage van Hertog Diervoeders in Rhenen.

Klik hier voor de foto’s.
De uitslagen zijn te vinden in het menu>wedstrijden>uitslagen.

De laatste wedstrijd is op 27 mei weer in het Valleikanaal. Na afloop zal de prijsuitreiking plaats vinden in clubhuis De Voorn, Grebbeweg 81 op het sportpark Candia.