4e wedstrijd Zomercompetitie

Maandag, 25 mei 2015

De 4e wedstrijd van de Zomercompetitie vond voor het eerst plaats op het visparcours van HSV De Voorn aan de Neder-Rijn. Door de hoge waterstand en de daarmee gepaarde sterke stroming van de rivier was het niet mogelijk de voorgaande wedstrijden op het parcours te houden.

Een beetje miezerig weer, een flink stromende Rijn en wat betreft de vangsten hield het ook niet over.
Uiteraard met uitzondering van de winnaar Gerrit van Ingen, die met ruim 13 kilo de anderen ver achter zich liet. De plaatsen 2, 3 en 4 zaten rond de 6 kilo, wat genoeg was voor een prijs. Wat minder deelnemers door vakantiegangers, maar de gezelligheid was er, tijdens de nazit in het clubhuis, niet minder om!