Guppywedstrijd

Zondag, 19 juli 2015

De GUPPYwedstrijd van 18 juli 2015 werd gehouden op het parcours van HSV De Voorn aan de Neder-Rijn in Rhenen. Op de geplande locatie de Proosdijvijver in Ede kon niet worden gevist in verband met de aanwezigheid van blauwalg. Voor de organisatie veel extra werk en het was jammer dat vanwege deze verplaatsing diverse vissers afzegden. De wedstrijd aan de Rijn verliep goed, het weer was prettig en de vangsten redelijk. De vangst bestond uit brasems, voorns en windes. Maar ook donderpadjes werden rijkelijk gevangen. De winnaar van vak I was A. Roelofse en vak II had als winnaar G. Klaassen. De naamgever van deze wedstrijd – Guppy Hengelsport Ede – verzorgde de prijzen, die na afloop van de wedstrijd werden uitgereikt in het clubhuis van HSV De Voorn.