Vakantiekoppelwedstrijd De Voorn

Maandag, 3 augustus 2015

HSV De Voorn organiseerde op zaterdag 1 augustus 2015 een vakantiekoppelwedstrijd voor haar leden. Deze wedstrijd werd gesponsord door Hertog Hengelsport Veenendaal. Zaterdagmorgen verschenen er acht koppels bij het visparcours van De Voorn aan de Neder-Rijn. Het werd een prachtige zonnige dag aan het water. De hengelkeuze was vrij en de meeste koppels visten met de feederhengel. Het koppel - A. Roelofse en R. van Os- werd de winnaar met 8.546 gram.

Het fotoverslag van deze wedstrijd kunt u vinden in het menu Foto's op deze website.