Winnaars Jeugdcompetitie 2016

Donderdag, 26 mei 2016

De winnaars van de door HSV De Voorn georganiseerde jeugdcompetitie 2016 zijn geworden, Gitte van Manen bij de meisjes en Robin Lammers bij de jongens.

De 3e wedstrijd van de jeugdcompetitie 2016 werd op woensdagavond 25 april vervist in het Valleikanaal achter Zideris. Tijdens deze laatste wedstrijd werd er meer vis gevangen dan in de twee voorafgaande wedstrijden en daar profiteerden de winnaars, Gitte van Manen en Robin Lammers, van.
Ook bij deze laatste wedstrijd was de aanwezigheid van de enthousiaste supporters weer geweldig.
De prijsuitreiking volgde na afloop van de wedstrijd in het clubgebouw van De Voorn aan de Grebbeweg maar eerst was er een drankje en patat frites met frikandel. Vervolgens kregen alle deelnemers een medaille en de winnaars een fraaie beker.Marien Vlot had de grootste vis - een brasem van 53 cm - gevangen in deze competitie en ontving hiervoor een aparte onderscheiding.

Alle deelnemers kregen een hengel cadeau beschikbaar gesteld door Zoo&Zo hengelsport Ede (voorheen ’t Guppy Ede).
Door Hengelsport Den Hertog uit Veenendaal werden kortingsbonnen beschikbaar gesteld.

HSV De Voorn bedankt alle deelnemers en supporters voor hun enthousiaste aanwezigheid.