Zomercompetitie 1e wedstrijd 2016

Maandag, 30 mei 2016

De weersvoorspellingen voor zaterdag 28 mei waren niet goed. Code Geel werd door het KNMI afgegeven, opletten met buitenactiviteiten en zeker voor vissers, was de boodschap. Hoewel enkele kilometers verder een wolkbreuk alles in een mum van tijd blank zette inclusief de A 12, bleef het op het wedstrijdparcours aan de Neder-Rijn in Rhenen droog en zonnig. Tijdens de eerste wedstrijd van de zomercompetitie 2016 waren de vangsten redelijk. Er werden grondels, brasems, voorns en enkele windes gevangen. Nipte winnaar was Bert Bouman, Gerrit van Ingen werd tweede en Anton van Verseveld derde. Paul Swagers werd vierde.