24e Grebbekoppelwedstrijd

Donderdag, 13 oktober 2016

24e Grebbe Koppelwedstrijd 2016 Dit was de eerste keer dat er geloot werd in ons nieuwe clubhuis, onder het genot van een kop koffie werd de loting verricht en gingen de vissers om acht uur naar de waterkant. De omstandigheden waren erg goed te noemen, weinig wind lekker in de rug en de zon op de kant. Met deze vooruitzichten waren we er toch vanuit gegaan dat de vangsten goed zouden zijn, maar helaas in vak A werden voor namelijk grondels gevangen en wat kleine voorn en roofblei. Het winnende koppel in vak A: G. Lodder en P. Looijen wisten aan het einde van de wedstrijd nog enkele blieken te vangen en kwamen uit op een eindgewicht van 7.590 gram. In vak B. waren de verschillen kleiner zo wisten D. Berends en D. vd Kolk het vak te winnen met 4.740 gram. In dit vak werden enkele mooie voorn gevangen waar onder een voorn van ca. 1.200 gram die werd gevangen door H. Terscheggert.