25e Grebbekoppelwedstrijd op 30 september 2017

Maandag, 2 oktober 2017

25e Grebbekoppelwedstrijd gehouden op 30 september 2017

Zoals vanouds werd de 25ste Grebbekoppelviswedstrijd zaterdag 30 september in de Rijn gevist.
Na in de kantine een bak koffie werd gedronken werd de verloting verricht. Er werd in twee vakken geloot. Helaas zaten de weergoden niet mee deze dag. Het begon om een uur of elf te regenen en het hield niet meer op. Jammer. In vak A werden uitsluitend donderpadden en wat voorns gevangen. In vak B ging het er beter aan toe. Hier werden vooral voorns en wat brasems gevangen. Al met al het was het weer erg gezellig aan de waterkant en waren er ook dit jaar weer nieuwe gezichten te bespeuren. Nadat aan de waterkant beide vakken waren gewogen kwam iedereen naar het clubhuis voor de prijsuitreiking.
Dan volgt hieronder de uitslag:

Vak A
1 G. v. Laar/H. Binsbergen 5000 gr.
2 A. Roelofsen/ R. v. Os 3850 gr.
3 L. Lieuwen/R. Koijmans 3575 gr.
4 T. v. Doorn/C. van Doorn 3170 gr.

Vak B
1 C. v.d. Klift/H. Doornebal 9680 gr.
2 G. v. Ingen/D. Hovestad 8555 gr.
3 H. Rijksen/J. v. Dijk 7460 gr.
4 W. v. Roekel/J. Veldhuizen 5630 gr.

Door Zoo&Zo hengelsport werden een aantal kadobonnen ter beschikking gesteld, waarvoor onze hartelijke dank.

Een deelnemer