Jeugdwedstrijd 27 mei 2015

In het Valleikanaal – De Grift- vond woensdagavond 27 mei 2015 de 3e en laatste jeugdwedstrijd plaats.

De winnaar bij de meisjes is Aukje van de Peppel geworden, tweede werd Mirthe van de Brink en derde Sofia Buitenhuis. Zij kregen alle drie, namens HSV De Voorn een beker uitgereikt.
De winnaar bij de jongens is Bart van de Kraats geworden, Leon Vlot werd tweede en Wilco Verwoerd derde, ook zij kregen alle drie een beker.

De weersomstandigheden waren wederom uitstekend.De publieke belangstelling van ouders, grootouders en leden van De Voorn was groot.
Na afloop van de wedstrijd vertrokken de deelnemers met aanhang en de vrijwilligers van de vereniging naar het clubhuis De Voorn op de Grebbeberg voor de prijsuitreiking. De winnaars kregen hun beker, de rest van de deelnemers kreeg namens De Voorn een medaille uitgereikt.
Voor alle deelnemers waren er leuke prijzen, geschonken door ’t Guppy Ede en door Hertog diervoeders Rhenen.

HSV De Voorn feliciteert alle deelnemers met het behaalde resultaat, jullie waren een leuke, sportieve en gezellige groep!