Ledenadministratie

Hengelsportvereniging DE VOORN

De ledenadministratie beheert de gegevens van alle personen welke zich hebben ingeschreven bij onze vereniging.

Leden van HSV De Voorn betalen voor het lidmaatschap van de vereniging, inclusief VISPAS en afdracht aan de Federatie, € 31,00 per jaar.

Dit bedrag betaalt u, indien aan Sportvisserij Nederland een machtiging is afgegeven voor automatische afschrijving. Betaalt u liever met een acceptgiro dan komt er € 5,00 voor administratiekosten bij.

De kosten voor een extra Vispas bedragen € 13.50.

Jeugdleden met Vispas t/m 13 jaar, peildatum 1 januari 2016, betalen € 14,00 per jaar.

Jeugdleden met een Jeugdvergunning (zonder Vispas) t/m 13 jaar, peildatum 1 januari 2016, betalen € 6,00 per jaar

Ondersteunende leden zonder Vispas betalen € 10,00 per jaar

Opzeggen lidmaatschap graag schriftelijk of per mail voor 1 oktober van het lopende kalender jaar.