Tarieven

Hengelsportvereniging DE VOORN

Leden van HSV De Voorn betalen voor het lidmaatschap van de vereniging, inclusief VISPAS en afdracht aan de Federatie, € 31,00 per jaar.

Dit bedrag betaalt u, indien aan Sportvisserij Nederland een machtiging is afgegeven voor automatische afschrijving. Betaalt u liever met een acceptgiro dan komt er € 5,00 voor administratiekosten bij.

De kosten voor een extra Vispas bedragen € 13.50.

Jeugdleden met VISpas t/m 13 jaar, peildatum 1 januari 2016, betalen € 14,00 per jaar.

Jeugdleden t/m 13 jaar, peildatum 1 januari 2016, met een Jeugdvergunning maar zonder Vispas betalen € 6,00 per jaar.

Dagkaarten € 2,50 en Weekkaarten € 8,00 zijn verkrijgbaar bij onze verkooppunten.

Vispassen kunt u ONLINE bestellen en worden, na betaling, toegezonden door Sportvisserij Nederland.