A en B-selectie van ‘De Voorn’ doneert fiks bedrag voor waterskiër Jesse Jansen

Donderdag, 9 september 2021

Rhenen – Jesse Jansen (15) uit Rhenen heeft twee passies. Vissen en waterskiën. Wat waterskiën betreft als het even kan achter een snelle motorboot. Op het water legt hij enig talent aan de dag. De visueel gehandicapte Jesse kwam vanochtend eerst in actie bij de jeugdwedstrijd vissen, zoals georganiseerd door de Rhenense hengelsportvereniging De Voorn. Een wedstrijd die weer in het water achter Zideris werd gehouden. Hij haalde enkele vissen op het droge. Wat later op de dag in het clubhuis beloond werd met een prijs. Maar dat was nog niet alles wat Jesse op deze dag in ontvangst mocht nemen. Hij werd verrast op een gift van maar liefst 325 euro. Een bedrag dat bijeengebracht was door de Voorn-vissers van de A en B-selectie. Het geld is bestemd voor reparatie van een defecte motor of wellicht voor de aanschaf van een nieuwe motor, zodat Jesse snel weer op zijn waterski’s kan staan. Jesse ging dan ook graag met de A en B-vissers van De Voorn op de foto. Een mooie daad van de Rhenense vissers!

Fotobijschrift: Bert Henzen reikt aan Jesse de enveloppe met inhoud uit.

Op het laatste moment werd het  ontbrekende bedrag van 275 Euro geregeld door
Korf Auto en Installatiebedrijf Krelo en Wagenvoort verzekeringen. Waarvoor uiteraard onze hartelijke dank.