Selectiewedstrijden individuelen Federatie MidWest

Zondag, 17 mei 2015

Succesvolle deelname van individuele leden van HSV De Voorn aan de selectiewedstrijden van de Federatie MidWest Nederland regio Randmeren.

Namens de federatie MidWest Nederland organiseerde Regio Randmeren een selectiewedstrijd voor individuelen en korpsen voor het Nederlands Kampioenschap op zaterdag 16 mei in de Arkervaart in Nijkerk. De winnaars zijn geselecteerd voor deelname aan het Nederlands Kampioenschap Zoetwatervissen op 29 augustus aan het kanaal Wessem-Nederweert.
Ondanks de druiligere regen werd het een succesvolle dag voor hengelsportvereniging De Voorn.

Vak winnaars individueel werden: Tim Scherrenburg, Ries van Os, Rein Blankestijn, Gert Klaassen, Gert van Laar en Eddy Rijken.