Onderlinge wedstrijd 11 juli 2015

Maandag, 13 juli 2015

Tijdens een onderlinge wedstrijd op het parcours van HSV De Voorn aan de Neder-Rijn ving Jan Stel een snoek van 60 cm. lang en een gewicht van ongeveer 3 kilo. Hij werd de winnaar van deze kleine wedstrijd.

Zaterdag 11 juli werd er een onderlinge wedstrijd gevist tussen enkele leden van HSV De Voorn op het parcours aan de Neder-Rijn in Rhenen.
Er werd door de vijf vissers ongeveer 30 kilo witvis gevangen.
Jan Stel ving - met de vaste stok en een hoofdlijn van 14/00, een onderlijn van 12/00 en een haak van 16 - een snoek van ongeveer 3 kilo en een lengte van 60 cm. Hij werd ook de winnaar met een totale vangst van 13 kilo witvis.
De andere deelnemers waren Gerrit van Ingen, Gert van Laar, Jan Lieuwen en Henk van Ingen
Dik Hovestad ving 2 kilo grondels ook wel donderpadjes genoemd.