Zomercompetitie 8e wedstrijd

Woensdag, 16 september 2015

Zaterdag 12 september 2015 werd de 8e en laatste wedstrijd van de zomercompetitie 2015 van HSV De Voorn gevist op het wedstrijdparcours aan de Neder-Rijn in Rhenen. De weersomstandigheden waren uitstekend. Droog en een matige wind op de kant. Winnaar op deze mooie zaterdag werd Gert van Laar met een vangst van totaal 9 kilo. Jan Stel werd tweede, hij ving een winde van ruim 3 kilo. Zijn totale vangst woog 6 kilo. Op de derde plaats eindigde Gerrit van Ingen met 5.5 kilo. Paul Swagers viste naar de vierde plaats met 4 kilo.

Aan deze laatste wedstrijd deden twaalf wedstrijdvissers mee, die behoorlijk wat vis gevangen hebben o.a. voorns, brasems en windes. Tijdens deze laatste competitiewedstrijd van het seizoen kon er nog van alles aan de stand veranderen, maar helaas één van de kanshebbers op de eindoverwinning –Dik Hovestad – was niet aanwezig.