Zomercompetitie 2015

Woensdag, 16 september 2015

De zomercompetitie 2015 van hengelsportvereniging De Voorn in Rhenen werd dit jaar gewonnen door de éminence grise van de vereniging de heer Gerrit van Ingen. Tweede werd Willem van Roekel en derde Dik Hovestad, eveneens vissers van kaliber.

Tijdens de zomercompetitie 2015 werd er door 17 personen gevist.
Elf personen telden mee voor het eindklassement, zes vissers visten minder dan zes keer en telden niet mee voor het eindklassement.
Er werd wegens de sterke stroming van de Neder-Rijn tweemaal gevist in de Medel bij Tiel, éénmaal in de Proosdijvijver in Ede en vijfmaal op het wedstrijdparcours van de vereniging aan de Neder-Rijn in Rhenen.

De uitslag van de zomercompetitie 2015 werd bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse feestavond voor leden van de vereniging in het clubgebouw.

Uitslag zomercompetitie 2015