GREBBEKOPPELWEDSTRIJD 2015

Zondag, 20 september 2015

HSV De Voorn organiseerde – voor de 23e keer - op zaterdag 19 september 2015 op het wedstrijdparcours aan de Neder-Rijn de Grebbekoppelwedstrijd. De 14 koppels waren ingedeeld in twee vakken. De winnaar van vak I is het koppel R. Blankestijn en T. Scherrenburg geworden. Het winnende koppel van vak II - G.J. Lodder sr. en P. Looijen - zijn ook de eindwinnaar geworden.

Het was een dag met redelijk weer en een vrijwel stilstaande rivier. De vangst bestond voornamelijk uit donderpadjes (grondels) , voorn en bliek.
De prijsuitreiking vond plaats in het clubgebouw op de Grebbeberg.
Behalve mooie gevulde manden en vleesschotels waren er ook bonnen beschikbaar gesteld door GUPPY HENGELSPORT EDE