Veenendaal-Rhenen

Zondag, 18 oktober 2015

Zaterdag 17 oktober werd de eerste wedstrijd gevist tussen de leden van De Rietvoorn Veenendaal en De Voorn Rhenen in de L-vijver in Veenendaal. Het was deze zaterdag redelijk weer en droog. Er waren 24 deelnemers, elf vissers van De Voorn en dertien vissers van de Rietvoorn. De vangst was matig, met als uitschieter een vangst van 12 kilo door Gerrit van Ingen sr. van De Voorn.

De 2e wedstrijd vind plaats op 24 oktober 2015 op het wedstrijdparcours van De Voorn aan de Neder-Rijn in Rhenen. De prijsuitreiking van beide wedstrijden is na afloop van deze wedstrijd in het clubgebouw van De Voorn aan de Grebbeweg.