Veenendaal - Rhenen - Rhenen - Veenendaal

Zondag, 1 november 2015

Voor de 10e keer werd de onderlinge wedstrijd tussen de visverenigingen De Rietvoorn Veenendaal en De Voorn Rhenen gevist. De eerste wedstrijd op 17 oktober 2015 was in de L-vijver in Veenendaal, de tweede wedstrijd was op 24 oktober 2015 op het visparcours van HSV De Voorn aan de Neder-Rijn in Rhenen. HSV de Rietvoorn heeft bij deze onderlinge wedstrijd weer toegeslagen, ondanks twee maal een 1e plaats voor vissers van De Voorn. Over de eerste drie plaatsen gerekend staan de vissers van De Voorn bovenaan, maar de plaatsen 4 en 5 werden royaal gewonnen door de vissers van De Rietvoorn. Na tien wedstrijden is de stand 6-4 voor de Rietvoorn.

Het blijven natuurlijk wedstrijden voor het visplezier en de gezelligheid met een hapje en een drankje. In Veenendaal had Gerrit van Ingen fors toegeslagen met een vangst van ruim 12 kilo. Zoveel was er in de L-vijver niet eerder gevangen! En in Rhenen deed Gerard Lodder z’n best voor ons met ruim 4 kilo. Maar ja, het hielp uiteindelijk niet.
Dus de felicitaties gaan ook deze keer naar De Rietvoorn.

De uitslag van deze wedstrijden kunt u vinden in het menu onder wedstrijden>uitslagen