Viswedstrijd 20 augustus

Zondag, 28 augustus 2016

Zaterdag 20 augustus was het weer zover. Onze tweede wedstrijd in de Rijn werd er gevist. Om 8.00 uur werd de verloting verricht onder de 12 deelnemers. Het weer zag er aardig uit. Er stond wel een beetje veel wind, maar de regen die voorspelt werd was niet noemenswaardig te noemen. Gert Klaasen wist deze wedstrijd een prachtige Winde van ruim 2 kg te verschalken en Anton van Verseveld wist ook prachtige Voorns, Blieken en Winde te vangen. De rest van onze deelnemers moesten het vooral hebben van de vele Donderpadden op een enkeling na. Plots zagen we op nummer 18 een Zeerob zwemmen in de Rijn. Het bleek achteraf Jan Lieuwen te zijn. Zijn topset was door het vastzittende lood door het elastiek in het water geschoten en stond rechtop in het water. Toch erg knap dat Jan zijn topset toch nog op het droge wist te krijgen. Oude Zeerob! Ik had het je niet nagedaan. Maar het was voor de omstanders wel hilarisch om te zien. Dan hieronder de uitslag: 1 Anton Verseveld 4555 gram 2 Gert Klaassen 3840 gram 3 Wim van Roekel 2215 gram 4 Bert Bouman 1920 gram Aanstaande zaterdag in de volgende wedstrijd en wederom in de Rijn.