Feestavond 4 november 2017 (stampotavond)

Dinsdag, 28 november 2017

Zaterdag 4 november j.l. was weer onze gezellige stamppot avond, welke in het teken stond van de huldiging van de winnaars van de zomerkompetitie.

Dit jaar lukte het Gerrit van Ingen sr. om Anton van Verseveld, welke zich afgelopen jaar koningsvisser mocht noemen weer om 1e te worden. Tweede en derde werden respectievelijk Anton van Verseveld en nieuwkomer in onze zomerkompetitie Dik Berends.
De prijswinnaars werden door de voorzitter gefeliciteerd en voorzien van bekers en vleesschotels. De overige deelnemers mochten ook een mooie vleesschotel in ontvangst nemen.

Als klap op de vuurpijl werd er door de keukenbrigade een overheerlijk winterbuffet op tafel gezet, waar dan ook gretig gebruik van werd gemaakt. Na het buffet was er ook nog een heerlijk toetje om van te genieten. Al met al het werd een supergezellige avond en de opkomst was ook prima te noemen en uiteraard voor herhaling vatbaar.