Paaswedstrijd 2018

Donderdag, 5 april 2018

Onder redelijke weersomstandigheden is zaterdag 24 maart onze traditionele paasviswedstrijd gehouden in de Grift nabij Zideris met een vijftiental deelnemers waaronder een zevental uit de B-competitie.

De vangsten vielen toch wel tegen. Dit waarschijnlijk door de toch nog erg koude nachten. Wel vermeldenswaardig is dat er door maar drie man vis gevangen is. Nummer 1 werd Bert Henzen uit de B-competitie met 2 vissen waaronder een grote Brasem en 2215 gram. Tweede werd Hennie van Binsbergen met 690 gram en derde JanWillem Lammers ook uit de B-competitie met 150 gram. De overige 12 deelnemers wisten niets te vangen. Jammer.

Na afloop werd iedereen verrast met een uitgebreid broodje hamburger en iedereen mocht een twintigtal eieren mee naar huis nemen. De winnaars kregen ook nog een heerlijke kiprollade. De overige drie rollades werden verloot door de overige vissers. Al met al werd het toch een heel gezellige middag in ons clubhuis.

Een toeschouwer

.