Jeugdwedstrijden 2018

Donderdag, 31 mei 2018

De Jeugdviswedstijden van De Voorn 2018

Bij de Rhenense hengelsportvereniging De Voorn kregen ook de jeugdleden weer de kans om in onderlinge wedstrijden de dobbers van hun vishengels weer in het water te van de Grift te gooien. Vorige week woensdagavond verzamelden zowel de jongens als de meisjes zich aan de waterkant achter Zideris. Na afloop werd er in het clubhuis van De Voorn op het sportcomplex Candia de prijzen uitgereikt aan de beste vissers. En zoals de traditie het wil ontbraken ook nu weer de frikadellen en de andere snacks niet. Het was weer een zeer geslaagde jeugdviswedstrijd.