1e wedstrijd B competitie 2018

Donderdag, 31 mei 2018

Vol goede moed begonnen we aan onze 1e wedstrijd.

De Rijn stroomde nogal hard, zodat we allemaal zinkend moesten vissen. De meeste van ons waren dit niet gewend, zodat het wel wat onderlijnen kostte!
Teus vd Hoofdakker appte dat ie een kwartiertje later kwam, daar ie eerst zijn jaarlijkse huwelijkse verplichting moest nakomen!
De meeste vis werd gevangen door Gert de Wit, die ons met 11.200 gram duidelijk de baas was. Er werd door allen een aardig partijtje vis gevangen, al waren er stekken bij die alleen donderpadden opleverden. Al met al een geslaagde dag, met een terechte winnaar!
We kijken al weer uit naar 5 mei, dan is onze 2e wedstrijd, ook in de Rijn.
Geschreven door Bert Henzen.