Zomercompetitie A groep 2018

Donderdag, 28 februari 2019

Wat betreft het aantal deelnemers zaten we afgelopen competitie boven het aantal van vorig jaar. Bij de A-groep hadden we 15 deelnemers die minimaal 6 wedstrijden hadden meegevist. Maar ook de B-groep van maar liefst 13 personen deden er mee met de onderlinge kompetitie. Meer over de B-groep elders in het boekje.
Afgelopen competitie werd er vier keer in de Rijn gevist, twee keer in de Proosdijvijver en twee keer in Medel.
Eerste werd dit jaar Gerard Lodder sr. met 14 punten en 31.320 gram, tweede werd Wim van Roekel met 28 punten en 18.240 gram en derde werd Gert Klaassen met 29 punten en 33.365 gram.
Tijdens deze avond werd er eerst van een voortreffelijk Mediteraans buffet gebruik gemaakt, verzorgd door onze keukenprinsen. Daarna werden de prijzen door de wedstrijdleiders uitgereikt zowel voor de A-groep als de B-groep.