Impressie 35 jarig jubileum schietvereniging (2018)

Donderdag, 14 maart 2019

Hier weer een stukje van de onder buren (in de kelder). In 2018 bestond onze schietclub 35 jaar.

Dat is een hele tijd en daar zijn we best trots op!
Jongstleden 30 november hebben we dit gevierd met de leden, en steunende leden.
Het feest van de 30ste was, heb ik gehoord, geslaagd en erg gezellig maar helaas kon ik er niet bij zijn in verband met het toen nog zieke lid van de club (en mijn schoonvader) Mario Jansen.
Helaas is Mario begin december na een kort ziekbed overleden.
Mario was een zeer geliefd lid van de club en hij heeft heel veel voor de club gedaan in de vele actieve jaren. Mario is lange tijd voorzitter geweest, heeft alle verhuizingen meegemaakt en was de laatste jaren “de teller” die alle competitie kaarten streng maar rechtvaardig telde en tevens op het overzicht voor de standen noteerde.
Aan de buitenkant van het clubgebouw is, bij de trap naar beneden, een schild aangebracht voor het aanduiden van de locatie beneden.