Feestavond 2019

Donderdag, 20 februari 2020

Zaterdag 2 november j.l. was weer onze gezellige avond, die in het teken stond van de huldiging van de winnaars van de A en B zomercompetitie.
De B competitie was er dit jaar voor de tweede keer bij met maar liefst 15 deel-nemers. In de loop van de wedstrijden kwamen er nog twee bij. Ik mag wel zeggen dat we er een verschrikkelijk gezellige groep bij hebben gekregen.
Jammer alleen dat deze groep niet meer in de Rijn heeft meegevist. Te gevaarlijk voor sommigen van de B groep. Daardoor werden hun wedstrijden in Medel gevist.
De prijswinnaars werden door Anton en Bert, (de wedstrijdleiders) en de voorzitter gefeliciteerd en voorzien van bloemen, bekers en vleesschotels.
De nummers 1 mochten ook een prachtige wisselbokaal en envelop in ontvangst nemen van Tingieterij Van der Geest.
De overige deelnemers mochten ook een mooie vleesschotel in ontvangst nemen.
Afgelopen jaar geen buffet maar de snackkar van Maas Lodder uit Elst, zodat iedereen werd voorzien van friet, frikandellen, kroketten, hamburgers, braadworsten enz.
Het was daarom weer een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.