Zomercompetitie B groep 2019

Donderdag, 20 februari 2020

Het seizoen zit er weer op, maar wat was het spannend!
De laatste wedstrijd waren er nog meerdere titelkandidaten, maar het was Rene die verdiend de titel greep.
Het verschil tussen de nr 1 en de nr 5 was uiteindelijk slechts 5 punten.
Onze Ronnyboy wist, na vorige jaar een schildpad te hebben gehaakt, ook dit jaar weer een exotische vangst te realiseren, dit keer werd onder veel gekwaak een wilde eend in Zeewolde gehaakt! Ook werd dit jaar de Japanner bezocht, naar verluidt heeft ie hierna gelijk het all you can eatconcept van de menulijst gehaald.
Verder was het de laatste wedstrijden in Medel af en toe mistig. Dit had niks met het weer te maken, maar dan had Henk de Platte weer een fijne Aldi sigaar aangestoken!
De feestavonden werden ook weer drukbezocht. Hulde voor de koks en het barpersoneel die er steeds weer iets geweldigs van maken.Op de feestavond werden de winnaars van de A en B competitie verrast door Tingieterij G.J van der Geest.Hij had een wisselbokaal en een goedgevulde enveloppe geregeld, en blijft dit elk jaar doen!
Daar de vangsten (door de koude nachten) in het begin in de vijvers erg matig waren, gaat de B-competitie in overleg met het bestuur aankomend jaar wat later beginnen. Ik wens een ieder een goed visjaar toe. Dat de vangsten maar enorm mogen zijn!