Stampotavond 2020

Donderdag, 5 maart 2020

Het was weer smullen geblazen tijdens de jaarlijkse Stamppotavond van onze Hengelsportvereniging. Het was gezellig druk en we hebben de kachels buiten leren waarderen, was onder de overkapping heerlijk warm.

Leden en ook steunende leden van De Voorn genoten zaterdagavond 22 februari van een uitgebreid stamppottenbuffet.
In een gezellig vol clubhuis op sportpark Candia werd er door de aanwezigen menig bordje met stamppot en ander lekkers gevuld. Naast al het lekkers werd er ook een verloting gehouden, waarbij fraaie prijzen te winnen waren.
We houden een paar keer per jaar een avond waarbij wat lekkers op tafel komt. Daarbij zorgen we voor de nodige afwisseling wat het eten betreft. Eten dat door de leden zelf bereid wordt. Wim en Jan jullie hebben er weer iets geweldigs van gemaakt. Bedankt.