Kerstwedstrijd 2019

Dinsdag, 10 maart 2020

Zaterdag 21 december werd de Kerstkoppel-
wedstrijd dit jaar gevist in de Grift nabij Zideris.
Dit jaar mochten we ook
Jan van de Bovenkamp en J. ter Horst uit Zeewolde begroeten voor deze wedstrijd.
Donderdagavond werd er in de kantine geloot.
Een deelnemer van de
A-groep werd gekoppeld aan een deelnemer van de B-groep.
De weersverwachtingen vielen reuze mee. Er was maar een enkel buitje te bespeuren tijdens de wedstrijd. De vangsten waren veel beter ten opzichte van vorig jaar.
Iedereen ving tenminste vis. Bij de eerste twee koppels werden er elk nog een flinke Brasem gevangen. Voor de rest waren het vooral Voorns en wat Blieken en een enkele Donderpad. Teruggekomen in de kantine was er voor de deelnemers heerlijke erwtensoep en bruine bonensoep wat er uiteraard wel in ging.
Tijdens de prijsuitreiking werden er bonnen van Zoo & Zo uitgereikt en voor de overige deelnemers, ereleden en vrijwilligers was er een heerlijke vleesrollade.