Zoo & Zo viswedstrijd 11 juli 2020

Maandag, 3 augustus 2020

Zoo & Zo wedstrijd zaterdag 11 juli 2020

Onder prima weersomstandigheden werd er zaterdag 11 juli geloot op het veld van de Proosdijvijver.
Er hadden zich liefst 29 liefhebbers opgegeven voor deze wedstrijd.
Na om 09.00 uur het sein gegeven te hebben om te beginnen met deze wedstrijd werden er in het begin best nog wel wat halfwasjes binnengehaald.
Hoe langer de wedstrijd duurde werden er alleen nog maar kleine voorns en baarsjes gevangen. Dus het was de kunst zo snel mogelijk deze vissen binnen te halen.
Naar het einde toe van deze wedstrijd werden de deelnemers nogal verrast door een forse regenbui.
Er was zelfs iemand bij die zijn paraplu in zijn auto had laten liggen, hetgeen later in de kantine tijdens de prijsuitreiking nog goed te zien was.
Na wat warme versnaperingen tot zich te hebben genomen kwam hij weer tot zijn positieven.
Al met al was het weer een geslaagde wedstrijd. Zoo & Zo nogmaals bedankt voor de mooie prijzen welke jullie weer beschikbaar hebben gesteld.
Tevens een woord van dank aan onze wedstrijdleiding voor jullie inzet. Het was allemaal weer prima geregeld.
Dan hieronder de uitslag: