Sensas koppelwedstrijd 2021

Donderdag, 9 september 2021

Zaterdag 21 augustus jl. is de Sensas koppelviswedstrijd in de Proosdijvijver gevist.
Onder prima weersomstandigheden werd werd er begonnen aan deze wedstrijd.
De A-groep viste van nr 1 t/m nr. 16 en de B-groep had zich aan de overkant genesteld.
Over het algemeen werd er best wel aardig gevangen, zowel bij de A-groep als de B-groep.
Er werd vooral Voorn, maar ook werden er Blieken en een vijftal Brasems gevangen.

Vermeldenswaardig is toch wel dat ons oudste vissende lid Wes Pol hier zijn laatste wedstrijd viste.
Hij is met zijn ruim 90 jarige leeftijd de oudste wedstrijdvisser van onze vereniging, na ruim 60 jaar lid te zijn.
Onze voorzitter kon dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan en gaf hem dan ook een heerlijke versnapering.
Na afloop van deze wedstrijd wist hij met zijn maat Otto Versteeg ook nog tweede te worden.
Een woord van dank gaat vooral uit naar Carl Visser, welke nog extra prijzen d.m.v. bonnen, beschikbaar had gesteld voor deze wedstrijd.

Een deelnemer