Returnwedstrijd Rhenen-Veenendaal

Donderdag, 4 november 2021

Zaterdag 9 oktober 2e streekderbywedstrijd Rhenen/Veenendaal.

Onder redelijke weersomstandigheden werd deze wedstrijd in de Rijn gevist. Het was weer ouderwets gezellig deze beide wedstrijden waar gezelligheid voorop stond. Er werd flink gevangen deze wedstrijd, want er stond nogal wat op het spel. Bij winst voor Rhenen zou de stand 8 tegen 8 worden. Daar gingen wij Rhenenaren uiteraard voor. Na in Veenendaal al een kleine voorsprong te hebben genomen (27 tegen 28 punten) de beste vijf van elk bij elkaar opgeteld werd het in Rhenen bij elkaar opgeteld 51 tegen 60 punten. Gerrit van Ingen wist beide wedstrijden te winnen met maar liefst 5525 + 10520 gr. = 16.045 gram.
Tijdens de pauze werd een ieder getrakteerd op broodjes en een versnapering hetgeen er uiteraard wel in ging.

Na afloop in de kantine werden we weer verrast met heerlijke kibbeling en haring van onze sponsor Arjan Pastoor welke een viswinkel in Veenendaal en Rhenen heeft, waarvoor wij hem uiteraard zeer erkentelijk waren.
Daarna werden de prijzen uitgereikt en werd er natuurlijk nog wat nagekaart over beide wedstrijden welke toch wel weer in goede aarde zijn gevallen. Heren organisatoren nogmaals bedankt.

Dan volgt hieronder de einduitslag: