Korf Auto koppelwedstrijd 2022

Woensdag, 5 oktober 2022

Korf Auto koppelwedstrijd 2022

De Korf Auto koppelviswedstrijd, zoals georganiseerd door en voor de leden van de Rhenense Hengelsportvereniging “De Voorn”werd deze dag in Medel gevist.
Er hadden zich maar liefst 11 koppels voor deze wedstrijd ingeschreven van zowel de A-groep als de B-groep.
Donderdag 26 mei werd er in het clubhuis geloot en werd er een visser uit de A-groep gekoppeld samen met een visser uit de B-groep, hetgeen mooie koppels werden.
Het weer tijdens deze wedstrijd viel een beetje tegen. Er stond namelijk best wel veel wind en de vangsten vielen erg tegen. Behalve het winnende koppel van deze wedstrijd. Bert Henzen en Gert Klaasen wisten maar liefst 2356 gram te vangen. Proficiat mannen.
Na afloop werden we in de kantine verrast door overheerlijke nieuwe haring van de Gebroeders Pastoor en werden de prijzen uitgereikt welke door Korf Auto beschikbaar waren gesteld.
Niels en Dion nogmaals bedankt voor het sponseren van deze wedstrijd.

Dan volgt hieronder de totaaluitslag van de Korf Auto koppelviswedstrijd: