Bewoners Zideris werpen de hengels uit nabij de Grebbesluis

Woensdag, 5 oktober 2022

Woensdagavond 20 juli gooiden de bewoners van Zideris weer de hengels uit

Woensdagavond 20 juli was het weer zover. Onderaan de Grebbesluis werd er onder prima weersomstandigheden wederom door de bewoners van Zideris gevist.

Onder toeziend oog van de leden van de Rhenense henngelsportvereniging welke ook het vismateriaal te beschikking hadden gesteld en klaar hadden gemaakt ging men vissen. Gerard Lodder sr. en Rein Blankestijn konden het niet laten om de vissers een handje te helpen, wat uiteraard geweldig werd gevonden door de deelnemers.

Na afloop werden de medailles uitgereikt en werden wij nabij het restaurant uitgenodigd voor een hapje en een drankje. Gerrit Weijman was er uiteraard ook met zijn accordeon voor de muzikale noot. Al met al was het voor ons en de bewoners weer een onvergetelijke avond.