Receptie HSV de Voorn 90 jarig bestaan

Maandag, 19 juni 2023

๐—ฅ๐—ต๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐—ป๐˜€๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ถ๐—ด๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐Ÿต๐Ÿฌ ๐—ท๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ฅ๐—ฒ๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜๐—ถ๐—ฒ ๐—ฏ๐—ถ๐—ท ๐—ต๐—ฒ๐—ป๐—ด๐—ฒ๐—น๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜- ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ถ๐—ด๐—ถ๐—ป๐—ด โ€˜๐——๐—ฒ ๐—ฉ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐—ปโ€™ ๐—ฅ๐—ต๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐—ป โ€“Hengelsportvereniging โ€˜De Voornโ€™, de grootste vereniging in de gemeente Rhenen, hield vanavond een receptie in het kader van haar 90-jarig bestaan. Namens de gemeente Rhenen feliciteerde wethouder Gert van Laar de vereniging in de persoon van voorzitter Henk van Ingen. Tal van zusterverenigingen kwamen buurten in het clubhuis op sportpark Candia en brachten naast gelukwensen ook cadeaus mee. Bron: Rhenen-Betuwe-Krant Fotoโ€™s: Jan van den Brink.