Richard van Verseveld winnaar ZOO&ZO Koppel

Maandag, 10 juli 2023

Richard van Verseveld winnaar ZOO&ZO Koppel Onder werkelijk fantastische omstandigheden is afgelopen zaterdag de altijd drukbezochte ZOO&ZO Koppel gevist. Locatie van de wedstrijd was de Victoria Vesta vijver in Ede.

Dat het een prachtige dag zou worden betreft het weer was al duidelijk, echter was de vraag wat dit zou betekenen voor de vangsten. Daar kunnen we kort over zijn, die waren top! Door elk koppel werd een mooi netje vis aangevangen waarbij er vele aantallen vis in de weegnetten kwamen.

Waar normaliter de kleine vis de boventoon voert op dit water was dit vandaag eens omgekeerd. Bij 2 van de 3 vakwinnaars gaven de bonusvissen in de vorm van brasem en karper de doorslag. Tegen Richard van Verseveld was niemand opgewassen, door omstandigheden nam hij alleen deel aan de wedstrijd en koos de juiste tactiek. Richard wist, na een fantastische maar lange strijd, een karper te vangen van ruim 8 kilo! Hiermee was ook direct de eindwinnaar van de ZOO&ZO Koppelwedstrijd. Op een 2e plaats in vak A kwamen vader en zoon Surquin met ruim 7 kilo kleine vis.

Vak B werd gewonnen door de dames Kaylee Reuvers en Kirina Raterink ook zei kozen in dit vak de juiste tactiek en wisten door een aantal bonusvissen ruim 7,6 kilo in het net te brengen. Ze bleven hiermee Joop Jansen en Theo Pelgrim voor in vak B.

De strijd in Vak C werd beslist door Gerard Lodder sr. en Rein Blankestijn samen vingen zij 7,6 kilo kleine vis en wisten zo Anton van Verseveld en Jan Bovenkamp nipt voor te blijven.

Graag bij deze ZOO&ZO bedankt voor de fantastische prijzentafel en ook O.H.E. bedankt voor het beschikbaar stellen van het water.

Tot volgend jaar!