Sensas koppelwedstrijd 2024

Zaterdag, 29 juni 2024

Vader & zoon Surquin winnen Sensas koppelwedstrijd 2024. Zaterdag 22 juni is weer de jaarlijkse Sensas koppelwedstrijd gevist in Ede, deze wedstrijd werd gesponsord door Vissers Hengelsport waarvoor dank. Winnaars werden Gerrit Surquin en Christian Surquin met 7880 gram, vissend in vak B wisten ze met grote aantallen kleine vis de wedstrijd naar zich toe te trekken. 2e in de daguitslag, winnend in vak C werd het betuwse koppel Arend Roelofs en Dick Berend met bijna 7 kilo wisten ze Theo Pelgrim en Joop Jansen net voor te blijven. Vak A werd ook gewonnen door vader & zoon, in dit geval door Nico & Jeffrey Bakkernes, samen vingen ze 5040 gram.