Jeugdvissers ‘De Voorn’ krijgen prijs na spannende viswedstrijden

Zaterdag, 29 juni 2024

RHENEN Na drie spannende jeugdviswedstrijden van leden van de Rhenense visvereniging ‘De Voorn’ werd woensdagavond de balans opgemaakt. Na nauwkeurig meten werden de lengtes van de vissen die door jongens en meisjes op het droge geteld en de prijswinnaars bekendgemaakt. De vaste stek waar de jeugd van De Voorn vist, is aan het water van ‘De Grift’ nabij Zideris. In het clubhuis van ‘De Voorn’ op sportpark Candia werd naast fraaie bokalen werden de vissers ook een viskoffertje rijker. Weer anderen ontvingen een fraaie hengel. Dat alles werd in een gezellige entourage verricht, waar ook tal van ouders bij aanwezig waren. Ook dit keer ontbrak het niet aan patat en een andere hartige hap. RANGLIJST De vereniging kan weer terugkijken op geslaagde jeugdcompetitie. Arthur Schellinghout wist met een vangst van 260 cm vis de 1e prijs te winnen. Hij werd op de 2e plaats gevolgd door Mees van Mourik, die maar liefst 235 cm vis ving. Joep van Ravenswaai eindigde met 205 cm op de 3e stek. Mica de Bruin werd 4e, Thijs van der Meijden 5e, Daan van Leeuwen 6e, Niels Vervoors 7e, Twan van Welie 8e, Boas Maasland 9e, Timo Map 10e, Boaz Winters 11e, Noa van Beuynen 12e en Ricardo van Drent 13e. Kelly Robbertsen wist me 100 cm vis bij de meisjes te winnen. Jacky van Ingen eindigde met 40 cm op de 2e stek en Sanne van Welie werd met 30 cm 3e.