Beste Buren

Hengelsportvereniging De Voorn opende op 10 april 2015 haar clubhuis op sportpark Candia in Rhenen. Een visvereniging c.q. vissen hebben water nodig, het enige water wat op sportpark Candia stroomt is kraanwater. Niettemin heeft de vereniging een prachtige plek verworven bovenop de Grebbeberg op het sportpark tussen de daar aanwezige sportclubs.

Onze beste buren zijn:

Korfbalvereniging Arena
De vereniging is opgericht in 1962 en heeft haar clubhuis en speelvelden sinds 1990 op het sportpark Candia.

Tennisclub Rhenen
Het tennispark van TC Rhenen bestaat uit 3 Red Court banen, 4 kunstofgrasbanen en één mini- tennisbaan. Ook beschikt de vereniging over een clubhuis.
Klik hier voor meer informatie

S.V. Candia ‘66
In de gemeente Rhenen is Candia ’66 één van de vier voetbalverenigingen. De vereniging beschikt over 2 natuurgrasvelden en één kunstgrasveld.

Ouwehands Dierenpark
Niet op sportpark Candia maar wel op de Grebbeberg gelegen,
Ouwehands Dierenpark werd geopend op 18 juni 1932. De oprichter van het park was de heer C.W. Ouwehand.