Huisregels HSV De Voorn

Het bestuur van HSV De Voorn heeft in een aantal huisregels verwoord wat binnen ons clubgebouw van de bezoekers wordt verwacht en wat u van ons mag verwachten.
Bij het betreden van dit pand gelden dan ook de huisregels van HSV De Voorn en gaat u akkoord met de huisregels opgesteld als hieronder.

- alle aanwijzingen van medewerkers van HSV De Voorn die verband houden met de huisregels, moeten direct worden opgevolgd.

- binnen het clubgebouw stellen wij het op prijs dat u gebruik maakt van de openbare ruimten. Dit geschiedt echter op eigen risico, ook het meenemen van jassen en overige persoonlijke eigendommen naar de tafel is voor uw eigen risico. U kunt kosteloos gebruik maken van onze garderobe. Toiletten zijn uitsluitend bestemd voor gasten van De Voorn.

- bij HSV De Voorn gaan wij respectvol met elkaar om en is het dan ook verboden om beledigingen te uiten of discriminerende opmerkingen te maken tegen gasten en personeel.

- HSV De Voorn dient zich te houden aan de vereisten van de Drank- en Horecawetgeving 1 januari 2014. Sterk- en zwak alcoholhoudende drank wordt daarom niet verstrekt aan bezoekers jonger dan 18 jaar. Bij twijfel over de leeftijd van een bezoeker vragen medewerkers van HSV De Voorn u een legitimatiebewijs te tonen. Dit geldt tevens voor de Tabakswetgeving.

- Om de sfeer tijdens het verblijf niet negatief te laten beïnvloeden wordt er bij het vermoeden van dronkenschap geen alcohol aan de desbetreffende persoon geschonken.

- Tijdens uw aanwezigheid maakt u gebruik van eigendommen van HSV De Voorn en derden. Het is verboden om diefstal of vernielingen te plegen, deze zullen als misdrijf worden aangegeven.

- Laat uw eigendommen op de locatie van HSV De Voorn en in uw auto niet onbeheerd achter. HSV De Voorn is niet aansprakelijk voor vermissing, beschadiging of diefstal van uw eigendommen. Parkeren, zowel op de parkeerplaats als in de omgeving van HSV De Voorn geschiedt op uw eigen risico.