NK Snoekbaarsvissen

Maandag, 28 september 2015

Zondag 27 september 2015 werd in de Neder-Rijn bij Rhenen de 7e wedstrijd gevist om het Nederlands kampioenschap Snoekbaarsvissen. Op deze prachtige dag voeren 42 boten uit, 31 boten keerden terug met in totaal 61 maatse snoekbaarzen. De overige 11 boten kwamen zonder snoekbaars terug. Op de vrije helling – de oude veerstoep - aan de Veerweg naast Tanteloes kon men de boten traileren en was tevens het startpunt. De vereniging NKS was te gast in het viswater van HSV De Voorn te Rhenen. Het viswater van De Voorn bestaat uit een deel van de noordoever van de Neder-Rijn, vanaf het Opheusdense Veer onder de gemeente Wageningen, km. 908.001 tot aan km. 917.375 onder de gemeente Amerongen. In het gedeelte waar gevist werd heeft hengelsportvereniging De Voorn het vis- en looprecht.

Na afloop van de wedstrijd vond de prijsuitreiking plaats in het clubgebouw van De Voorn aan de Grebbeweg. Dank zij de welwillende medewerking van Ouwehands Dierenpark konden alle deelnemers hun auto en trailer op het parkeerterrein van het Dierenpark parkeren.
De uitslag van de wedstrijd kunt u vinden op de website van Vereniging NKS.

Meer foto's van deze wedstrijd in het menu FOTO'S